snaaaart heeelllg!!

jag kännner mig ddddddddddddddddddum som inte bloggar. fyfyfy på MIG! men jag oooooooooorkar typ inte. eller kommer inte på något kul att skriva.

jo något väldigt trevligt e ju att de börjar bli bättre väder! yippi lixom. sol och grejer och man kan ha converse utan att fötterna på riktigt dör!! hallelullhhjjja.

och något mer bra är att jag e lite friskare. för i tisdags gjorde jag av med en hel skog av pappersnäsdukar och jag nös minst 455 gånger! nu har de blivit typ 1 nys idag och 1/1000 träd! ett framsteg.

ja och i övermorgon blir min nakenkatt hela 19 år. så imorgon ska vi fira henne rejält med middag och utgång och massvis med ståhej!

å imorgon e de lektion för min del mellan 10 och elva eller vad de nu brukar vara...

nu fixade jag ett litet blogginlägg iaf:) pusspusssssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0