tjo

lite sliten och lite trött idag, men det får det väl vara värt. hade en trevlig kväll igår som startade i hässelby och sen fortsatte i stan:)
har bara degat runt och myst med min älskling idag, och nu tycker jag att han kan snabba sig på hir igen så att vi kan gå och träna, hurt på det. har nämligen lite ångest för att jag typ nte har tränat på en vecka. inte bra..
ikväll vet jag inte vad som händer? vet bara att jag och thomas ska promenera bort till torget och äta nått där, sen ska han lämna mig, så a vi får se helt enkelt. skulle behöva göra klart lite skolgrejer, men det lär jag ju inte göra..

imorrn då? ja träna då igen kanske, för att ta igen min slappvecka! och sen vad det väl fika med sanna? :) och sen eeeeeeeeeeen enda fjuttvecka kvar innan påsklovet, SÅ bra.

jossa är förresten i haöösberg idag och tävlar, och vet ni? hon och agnes VANN PAREN! hur grymt!? :D

jag har lite trevliga bilder från igår, men dom vill inte hamna på datan :( får försöka fixa det sen!


Kommentarer
Postat av: sabina

Hälsa jossa grattis från mig! gud vad kul :D

2010-03-28 @ 23:22:43
URL: http://sabinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0