you found me

onsdag då dåå. kort skoldag! hade ju tänk att gå och träna direkt efter, men ska tydligen skippa de några dagar så att inte såret spricker och går sönder och blodar.. men imorrn kör jag! wie.
sitter här och försöker plugga lite nu¨då, skriver typ som en hemtenta i naturkunskap, inte så kul..

om nån timme ska jag åka tillbaka in till stan och barnvakta till typ åtta, och sen gosa med älsket. är ledig imorrn, men nej ingen sovmorgon för det, ska upp och kämpa med oss wilma till veterinären kl 9 typ.
och sen blir det ju då träning och så, och sen ska jag träffa sannnnnnaaaaaa och fika!



här sitter jag och leker snygg, jag kan inte le större tyvärr!
pusss<3

Kommentarer
Postat av: big boo

hihihihi naaaaajs<3 vad för sår? har de pillat i munnen på dig?:o

2010-03-24 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0