blåå

tjotjo, sitter hemma och pluggar som en liten galning nu, har nationella muntliga imorrn, och inlämning till på onsdag, och ikväll är det skiva! så lite stressad är jag allt..
va iallafall mösspåtagning i fredags, hade det bäst med mina fina flickor efter :) sen blev det middag hos bästis och senare utgång, dock tidig hemgång för mig, men det va skönt (a)
efter det har helgen varit chill, varit i stan, myst framför filmer och lite så, najs!
om ett tag ska jag ta en paus i pluggandet och gå ner till gymmet och möta jossa, för lä'nge sen jag tränade nu! sen blir det hem och duscha och så, sen på med den blåa klänningen inför kvällen skiva med tema blått! men får inte bli en för sen kväll ikväll, har livräddning imorrn bitti,, yey va taggat!

jaja, lite mer plugg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0