hey hey hey

fredag idag då, jag tror jag är världens tröttaste människa. ska snart inta position i soffan och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen! vi såg iallafall sex and the city 2 igår, väldigt mysig film med mysigaste vännerna. bäst. Kom hem vid ett typ, vandrade ut och mötte ploppy och bytte lite saker, sen väntade sängen snällt på mig.
tuuungi klippte mig idag, hejdå några centimeter äckligt slitet hår. och jag klippte och färgade henne, färgen blev skiiitsnygg :D
sen var det iallafalll raka vägen till skarpnäcks koloniområde där en söt lärare och lite söta frisörer att och chillade. stannade där några timmar, och nu har jag precis ätit lite middag med världens underbaraste bästa familj som jag förövrigt älskar mest :)
imorrn blir det födelsedagsmiddag hos twinnie, söndag stan med mami. toppen ju.
PUSSSS.


min lilla skit<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0