in my head

hejs.
min helg har varit ganska så najs. i fredags åt jag chips i soffan hela kvällen typ (a) lördagen hurtade jag ut och sprang på morgonen, det va svinvarmt! sen gick jag och ploppen till vivo och köpte glass och satt i solen och chillade :) låg i solen typ hela dagen, pluggade lite oxå.. kvällen bjöd på middag och chrisse, och det var mysigast. God mat och bästa flickorna, kan bara bli bäst.
jag krigade upp ur sängen halv sex imorse för att kvart i sju sitta nyduchad och allt i bilen, då bar det av till västerås och disco-sm. det gick som det gick för pluttan, men det va kul som vanligt.
har gjort klart allt jag hade tänkt bli klar med i helgen oxå, så skönt! så nu är jag fri resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0