lite smått dålig uppdatering kan de bli ibland

nu känner jag att det är dags för mig att blogga, de är min tur nu lixom.

har haft ganska mycket i skolan, en del iaf. förra veckan var vi iaf i kopparbo på viltvårdsvecka. vi klättrade, sköt pilbåga/spjut/blåsrör, paddlade kanot, spanade fladdermus, busade med fåglarna, vandrade tre timmar i skogen på en linje, pejlade, gjorde naturstig och tipsrunda, gick pijonärstigen (lite läskigt), lagade massa mat och så vidare. men de var iaf as mysigt, jag tina lollo och katta mös i vår kåta (tältet) på kvällarna elller satt vid elden. ja de var väl de mesta som hände. MYS var de iaf.
men var skönt att komma hem och duscha!!! och sova i en säng istället för en hård mark. i fredags var vi lediga men jag pluggande massvis och skrev en uppsats i viltvård! och sen är de typ 8 loggar som ska skrivas till imorgon. har skrivit typ 5 så har några kvar. och de får jag göra ikväll:)

har skola nu 11.30. eller vi ska planera låtarna till studenten och flaket och allt sådant som kan vara bra att planera. sen har jag och katten en lektion. sen slutar vi! då blir de plugg för mig.

skönt att de inte e regn idag. lite sol till och med.. men bara liiiite.

nu ska jag kolla när min buss går<3 de är typ bara 8 morgonar kvar som jag kommer åka den.. usch får lite ångest när jag tänker på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0