a picture of you, like a picture of heaven

i mitt huvud är det lördag idag, bara för att jag jobbade igår, suck..
menmen, hade iallafall en megabra kväll med min bästis igår, med lite annat trevligt sällskap, samt bio och middag :)
var ute i snöstormen på prommis med bo för en stund sen, <3 på dig. men asså hej vinter! massor med snö ju, älskar det!
tänkte kanske baka lussebullar idag, det är ju första advent idag. pluuuus att ikväll är det final i ensam mamma, det måste man se!

wille har inte varit hemma på hela helgen, han är i trosa och myser med stella. men jag saknar honom hemma nuuu, vill gosa lite. han är desseutom den sötaste som finns, smälter lite när jag ser honom, gosen.



puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0