jag är en soldat för dig

tjois,
det är snö! jag är lycklig :) älskar snö, älskar jul, vill julpynta och baka julsaker och köpa julklappar nu nu nu!
men jag är inte så lycklig över att jag inte kommer träffa min älskling i helgen.. ska jobba, kul.
men helgen efter iallafall!
ska snart pallra mig till gymmet med mamma och köra lite kondition och sen ett corepass.
jag har fått megamycket exratimmar på jobbet den här veckan, vilket är najs med pengar, men onajs att hänga på jobbet hela tiden liksom..
nu ska jag skriva upp vad jag önskar mig i julklapp, hihi.


min fina<3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sötnos.. du är fin. <3<3

2010-11-23 @ 18:05:24
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0