november

jag är förvånad över att vico inte kickat mig från våran blogg, så dålig som jag är på att blogga. men min blogglust ligger på 0 (noll) just nu.
de roliga är att kunna gå tillbaka och läsa senare.

jag kan kort och gott berätta vad jag gjort idag:

1. ätit frukost på vandrarhem
2. åkt bil uppsala - stockholm
3. vinterpromenerat
4. ehh typ chillat
5. ätit middag som var smarr
6. haft ((väldigt)) viktigt möte
7. köpt 3 kiwi
8. ätit kiwi och kollat ensam mamma.

9. just nu: bloggat

PLUS haft söndagsångest typ. dvs. fan de är en ny vecka. 5 hela dagar kvar till nästa helg. men som vanligt går de alltid stört snabbt och *VIPS* så är de fredag!

farväl bloggen<3


Kommentarer
Postat av: Cilla

Pratat med mig också :O

2010-11-28 @ 23:42:19
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0