liiinköping

nu är jag hemma igen, har ätit megagod middag med familjen, mys.
i torsdag vart det bio med jossa :) den var gullig faktiskt. se den.
efter jobbet i fredags fick jag stressa sönder ner till centralen där pappa skulle möta mig, så får jag ett sms av sara dör det står att mitt tåg är inställt, KUL?
som tur var lyckades thomas beställa en bussbiljett som fanns kvar, så kom bara ner en timme senare än planerat. hela helgen har iallafall varit gryyyyym. älskar att vara där, älskar att träffa mina bästa, älskar att vi alltid har cpkul när vi går ut där! men ja, vi var ute både fredag och lördag, förade hos thomas och dom båda dagarna oxå :) förutom det har vi sovit, ätit donken, ätit pizza, ätit mer hamburgare, spelat fifa, och bara myyyst :)


min älskade bästa cilla<3<3<3





ÄLSKLING<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0