min helg

varför går alltid helgen så sjukt snabbt? det gillar jag inte!
men i fredags slutade jag iallafall tre, då kom jossa och mötte mig på jobbet, sen drog vi till gymmet och körde någon timme, men min kropp var helt slut, så jag orkade typ ingenting. men sen på kvällen kom iallafall leksingarna, gudfar och bästis hit, vi åt tacos, fikade och kollade på idol, riktigt mysig fredag faktiskt :)
på lördagen fick jag sova ut, tog en powerwalk på 40 min, var ensam hemma hela dagen och låg bara i soffan och chillade, så skönt ibland. sen gick jag och bo på en promenad och pratade och såå :) sen kom älsklingen hem!!!!! blev sen middag eftersom linnea hade tävlat på dagen, så det fick bli kinamat. mös med älsklingen hela kvällen. idag var vi och kollade in brommablocks, sen blev det wooork på råsunda, djugården vann!!
nu ska jag chilla lite till, sen krypa ner i sängen :) puuuusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0