veckans sämsta dag..

jag hatar måndagar lite, för då har man heeela veckan kvar till helg, det betyder (oftast) att det är många dagar kvar tills jag får träffa min älskling, och man är trött oxå.
jag har iallafall jobbat och tränat idag. och gått några varv runt kyrksjön med bo, mys<3
helgen var bra! fredagen spenderade jag på zanzibar med thomas, viktor och mica, trevligt! lördagkvällen blev det först middag hos älsklingen, och sen fick jag träffa mina fina flickor :)<3 på söndagen var jag megaseg hela dagen, men blev iallalfall idol från i fredags och godis.
på fredag åker jag och sara till linköping! måste typ packa nu, kommer inte hinna i veckan.. bio på torsdag med jossa :) träning imorrn och stängning på onsdag, så att.. packa nu!

mysnosen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

när tog vi den bilden?:D

2010-10-12 @ 16:38:37
Postat av: Anonym

när vi målade ditt rum boi :D

2010-10-13 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0