megabra helg

nu är jag hemma igen, och helgen har gått stört snabbt. i torsdags kom jag fram sent på kvällen, älsklingen kom och hämtade mig och vi kollade lite idol på datorn innan vi somande sött. sov ganska länge på lördagen, åkte och mötte upp en väldigt saknad cilla och vi traskade hem till henne och lämnade lite saker, sen gick vi hem till thomas, så tog vi bilen till staden, och hämtade upp viktor på vägen. blev lite lunch, lite shopping och så innan vi åkte tillbaka hem igen, vi bestämde att vi skulle träffas och äta middag tillsammans innan vi skulle iväg till en av deras kompisar. så jag följde med cilla hem och duschade där, för hon hade schampo och allt sånt som inte fanns hos thomas (a) så det blev fixning där, sen thaimiddag, hem till thomas och föra lite framför idol, hem till deras kompis, sen utgång. väldigt najs och galet billigt! sen promenad hem med stopp på donken, grymt lyckad kväll :)
lördagen sov jag och älsklingen länge, sen gjorde jag pannkakor till frukost, mums! sen tog vi en liten biltur, stannade och åt lunch, gick runt lite och åkte hem igen, vi pallade inte laga någon mat, så vi gick och handlade lite godis och sånt, sen beställde vi pizza och mös med filmer hela kvällen :)
idag kom familjen och hämatde mig, dom ville ändå se lägenheten och så :) nu degar jag i soffan och taggar för en veckas jobb.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss,<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0