ny vecka!

nu är det måndag igen, har jobbat några timmar idag. är skittrött.
valvakade ju med 91 igår, och det var suupermys, dom är så bra! kom hem vid ett och stupade i säng direkt.
i lördags jobbade jag oxå några timmar, sen mötte min älskling mig i staden, vi fikade, han shopppade lite, sen åkte vi och köpte mat på pizzerian, och efter det böev det bio. perfekt mysdag :D vi såg I rymden finns inga känslor, och den var faktiskt värsta söt!
imorrn blir det oxå jobb, sen fika med sabina och träning. onsdag jobb och sen jobb på råsunda.
och jag har precis bokat bussbiljett till linköping på tooooorsdagkväll! :) är där till söndag och jag längtar massa, får ju träffa cilla då oxå :D
ikväll ska jag bara ligga i soffan hela kvällen!
puuuuuuuuuussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0