rubriker är jobbiga

helloj.
jag fick jobba över idag, till halv fem. men det gjorde inget! efter jobbet gick jag och köpte min vinterjacka som jag har kikat på, najs :)
sen åkte jag hem, åt middag med familj plus mormor, sen traskade jag, mamma och jossa ner till gymmet och körde ett pass. köpte även nytt gymkort, så nu är det bara att köra på.
har precis målat mina väldigt korta naglar, rosa och fina.
imorrn blir det jobb igen, antagligen träning och så kanske utgång, får se om jag orkar, ska dock upp halv sju på torsdagen, så känns lite ovärt, men vi får se :)
till helgen kommer leksingarna hit, blir väl tacokväll på fredagen som vanligt iallafall. :)
jag försöker övertala min älskling att komma hem i helgen, men verkar inte som att han vill ge sig :(
jag tycker inte om distansförhållande alls. det är bara jobbigt och jag saknar honom massa hela tiden.
men det är bara att gilla läget liksooom.

jag sitter vid jossas dator nu, och här finns det typ en miljard gamla roliga  bilder, ääälskar att kika på dom :)
kanske till och med kan bjuda på någon ^
ne nu ska jag kolla vem som åker ut från idol, sen hoppa i säng och kanske kolla på någon film, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0