trääääning

jag fick vara ledig idag, tjejen jag skulle jobba istället för ville ha tillbaka sitt pass.. :P men det blir iallafall jobb imorrn och på lördag. imorrn kommer thomas hem oxå, wie!
men om typ 20 ska jag möta jossa vid gymmet, får se hur mycket jag orkar dock, har ju varit förkyld en vecka nu, och det är nog inte riktigt borta ännu.
imorrn ska vi gamla enskedegårdare busa lite, hihi. efter det får jag träffa min älskling, typ sova med honom och sen upp och jobba.
jag är jättesugen på att gå på bio oxå, så det ska vi nog göra på lördag :)
juste! igår anmälde jag mig till högskoleprovet, är egentligen ganska otaggad på det, men jag ska försöka plugga lite till det innan ändå, typ göra gamla prov och sånt.
ne nu måste jag kila strax puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0