<3

jahapp, så bra gick det att börja uppdatera lite här.. men jag måste bättra mig faktikt! mest för att det är kulk att kunna kolla på senare, och det kanske underhåller någon en liten smula.
julen har iallafall varit grym, har myst gärnet med dom jag älskar, nyår var oxå bra! samma där, var med mina fina vänner och min älskade pojkvän, så det var ju toppen :)
har varit ledig fyra dagar nuoch verkligen njuuutigt! men imorrn blir det jobb igen, 10-20 desseutom, men men..
idag har jag haft en underbar dag med en underbar kille. vi låg och myste i sängen hela morgonen, sen gick vi upp, åt lite, tog en prommis, bakade scones och kikade på film. bara myst, älskar det.
nu på kvällen fick vi lite sällskap av sara, vi tog en promenad till brommaplkan och kirrade nya busskort. hejdå pengar.
men nu ska jag sova, klockan ringer om åtta timmar, puuuusss!
min kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0