9 januariii

tjooooohooooi
nackdelen att dela blogg med ploppi är att hon är såå HIIIMLLLA JOBBIg!!!!!!!! NÄÄ jag skoja. nackdelen är att hon skriver ju allt som jag tänker skriva. så ploppi, vad hade du tänkt att JAG skulle skriva nu?:(:(:(:(:((

typ upprepa allt.

nä men helgen var lixom najsig men gick snabbt!!!!!! i fredags var de SOM SAGT middag och utgång (eller typ 0,000425 utgång för mig) jag och cillen(killen) köpte mat och lagade och dom andra åt och sa: gott. typ så. lördagen chiligrill och jag och chrisse solade lite och åt donken, jag sa: gott! på kvällen vandrade jag med ploppie SOM SAGT och hyrde en film. och idag köpte jag och vico present till cilla SOM SAGT. och de är så najs när man verkligen hittar en present som är BRA. och inte bara en present. ääärr typ glllad för de vi hittade (mer än så kan jag inte säga) och cilla nu kanske du får värsta höga förväntningarna, ha inte de!!! eller jo, ha de. eller gör som du vill!
sen denna afton var jag hos mormor+morfar och åt julbord (jag vet SENT, men min första julmat i år). de sa att de hade lite grejer kvar från julbordet, men de var typ massa grejer, jag åt: sill, potatis, löjrom och sånt, pateer (stavning?) lax, ål, korv, kräftor (jul?) och skinka och ost. sen var de janssons frestelse, men de har jag aldrig riktigt förstått mig på. de var GOTT som tusan och jag ingick matkoma efter ett tag. sen tårta+godis på de. död mage!!!!!!!!!!!

imorgon ska jag jobba, jag lääääängtar. längtar inte efter att behöva gå upp halv sju (svårt att vända tillbaka dygnet lixom) men att JOBBBA!! känna sig lite vettig. plus att om jag minns rätt börjar de 5 nya pluttinuttiga söta små ettåringar imorgon. då måste man ju hålla sig framme och sno några kramar och pussar!!!! wieeee. måste packa alla mina miljoner kläder. idag var jag och vico och kollade på jobbskor till mig (alltså typ tjocka feta vattentäta kängor) misslyckades lite. de var dyrt. hittade några kids-skor i min storlek men de var inte leking kids utan walking kids skor typ? jaja. hittade iaf några tjocka typ sockor? men nä de var mer lixom inlägg som var jätte fodrade och gosiga. håll tummarna för att dom funkar imorgon.

idag dog jag lite. har tänkt super länge att på onsdag kommer min man hem från THAIlandet. WIIIIIIIIIIIEEEE har jag känt. sen insåg jag att de är inte på onsdag, DE ÄR NÄSTA ONSDAG?!?!?!?!?!!?! hallå. hur kan jag tänka så fel, nu gjorde jag mig själv lite ledsen. kom hem min man<333333 miss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

nu ska jag packa!!!!!!
på fredag blir de linkan!! längtar. känns som att denna vecka kommer bli NAJS!

vad låååångt de blev nuuu. GODNATT elelr HEJDÅ och PUSS<333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0