gott nytt 2011

nu har min lilla rund flicka sagt åt mig att blogga. så jag gör det. hennes ord är min lag.

idag är de torsdag (har noll koll på dagarna när jag är ledig)
indien var iaf toppen, skönt med lite värme och massa god mat och massa slapp.
nyår var mys hos tinis.
sen dess har jag hunnit träffa massa fina vänner. vilket har varit mycket treeeevliiiigt.
igår var jag med saris, vi var i sumpan och chillade, spelade spel, kollade hockey och stod på händer. de var najs. sen sov vi i hennes bäddsoffa och hon fick för sig att jag var hennes mobil när larmet ringde.

idag var de vild snöstorm och jag blev insnöaad som en snögubbe. sen har jag slappattt massvis och städat och lagat middag. nu snart någon gång blir de prumis med cillen och vickan<33333 väldigt många pluspoäng för de. +++++ (5 av 5 möjliga)

SEN imorgon är de FREDAG, sen LÖRDag, sen söööndag. SEN Bööörjar jag JOBBBAAAAAAAAAAAa!!!! ja lite längtan sådär.

pussilusk

JUSTE, tycker även vi har en väldigt fin design. vem känner sig skyldig till skapelsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0