maaaaaaaaat.

jag vill ha mat nununu.
har hunnit med att jobba och träna idag, men det var sjukt mycket folk på gymmet, lite drygt.
nu har jag packat upp från helgen och borde egentligen inte ligga här och chilla, jag borde sätta mig och sy igen ett gigantiskt hål på mina jobbbyxor, men palla..
jag ska börja jobba sex dagar varannan vecka och fem varranan, det känns lite sådär, men kommer nog gå bra, man vänjer sig kanske!
imorrn ska jag träna med mamma tänkte jag oxå :)
gick förövrigt typ inte att gå utomhus idag.. försökte småspringa lite till tunnelbanan imoprse när jag hade försvotit mig. men det var ju bara att glömma. om man överlever det här vädret får man vara glad.
nu tänkte jag kanske kika lite gossip girl innan jag tar tag i mina byxor.. puuuuuuuuuuuuuuusssssssss
kom hem och mys med mig nu.

Kommentarer
Postat av: okänd beundrare

Men wow, vem är den snygga tjejen med rosa face och halvsnyggt smajl? Kan man få nr eller? :o

2011-01-21 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0