oupsii..

dålig uppdatering här.. men har inte hänt jättemycket spännande förutom att thomas har varit hemma typ :) i fredags efter jobbet tränade jag, sen bakade jag pizza med familen och åt den, supergod! på kvällen åkte jag och thomas hem till honom och kollade på en film, sen sov vi hyffsat tidigt eftersom båda jobbade på lördagen. gick bra på jobbet, jossa jobbade oxå så det var naaajs. efter jobbet åkte jag och thomas och handlade för vi hade bestämnt att vi skulle bjuda mina förääldrar på middag, fondue fick det blev, blev asgott! vi köpte kött, såser och grönsaker och satt och åt flera timmar, supermysugt. sen blev det bara en kopp kaffe, en film och sen sängen. idag hade jag tänkt att gå till gymmet, men kände mig sjukt otaggad, så jag och jossa tog en powerwalk på 45 minuter istället, sen gick jag en prom med bo oxå, mysmys. åsa och sara var nyss här och jag klippte åsa och belv 200 kr rikare.
ikväll blir det nog bara solsidan och chiiiiilla :)
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0