prommiiiiis

tjoooo.
idag är det lördag, det gillar vi! jobbade nästan ihjäl mig igår, men efter det blev det mysmiddag med chrisse, jenifer och cilla hemma hos erika :) supertrevligt innan vi drog vidare till nype. hade en rolig kväll men trodde faktiskt att det skulle vara med drag, men vi hade kul! :)
har fikat med en väääääldigt efterläntad tjej idag, min sannis<3 saknar henne asså. så det var bäst! måste måste måste ta mig en sväng till finalnd och hälsa på henne under våren :)
nu ska jag strax pallra  mig ur sängen och ta en prom med världens bästa bo. sen middag med min fina familj, och sen mys med älsklingen som åker till linköping imorrn, kul liksom..
jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0