superfrisk!

känner mig helt superfrisk idag, yey! har därför jobbatoch kört ett pass på gymmet. riktigt skönt efteråt!
sitter och försöker hjälpa jossa med hennes historialäxa, går sådär för mig faktiskt..
väntar desseutom på att hon ska bli klar så vi kan kolla på film nån gåååång!
imorrn blir det halvlång dag på jobbet, 10-16.30, sen träning, sen hem och äta och sen möta upp älskllingen och åka in till staden för att kika på björns spelning, blir nog kul. sen hem och hoppas på att hinna umgås lite med min käre gudfar. på lördag blir det först middag med saris familj, och sen utgång! riktigt taggad på det just nu!
thomas åker till alperna på lördag oxå, kul för honom. men mindre kul för mig ju.
saknar cillisen megamycket<3
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0