tihi

hellu!
kom hem från vällingby för ett par tgimmar sen, jag och boi har fixat en ihop superbar födelsedagspresent till cilli som fyller 20 på torsdag!! så på fredag efter jobbet hoppar vi på ett tåg som tar oss ner till linköping så vi kan fira vår älskling ordentligt! taggad som attan faktiskt :) kommer bli sjukt kul!
har precis druckit lite kaffe och nu ligger jag och myser i sängen med min älskade nyinköpta dator, älskar den! har alltud varit fett anti sånna här små, men det är ju hur najs som helst.
jag borde verkligen städa idag, ska göra det snart., och jag trodde jag skulle börja 10 imorrn, men så ska jag tydligen vara inne på jobbet halv nio, yeeeeeeeeeeey.. godnatt tidigt för mig alltså.
tänkte kanske att det är dags att ladda upp lite bilder här? nyår och utgången i fredags skulle ju kanske passa bra.
Nyår
Fredag på Nype
så, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0