mot linköping!

jaha ni, här har man ju inte höngt på ett tag..
men just nu sitter jag iallafall på bussen mot linköping så har ju all tid i världen typ. är ledig imorrn och gick tidigare idag, skönt! efter jobbet tog jag och kajsa en sväng till systemet och sen gick vi och fikade, mys! fick sällis av mathias sen, och jossa kom in till stan oxå :) hon följde med miig till bussen sen, bästa<3
om två timmar är jag nog hemma hos thomas, ska bli skönt att träffa honom.
i helgen är en utgång med cilla planerad, det gillar jag! sen får vi se lite vad som händer :)
tänkte kanske ladda upp lite bilder på fejjan nu när man har tid liksom. puuuusssss!
världens snyggaste tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0