nos20

jag har varit en usel bloggare. kan inte komma med några ursäkter, jag skäms.

förra onsdagen fyllde min fina nos år, och jag skrev inte grattis på bloggen. därför kommer de nu,
GRATTIS I EFTERSKOTT världens BÄSTA finaste KLOKASTE snyggaste SPECIELLASTE och sist men inte minst, STÖRSTA nosflicka.
hela 20 år. men som jag sa till henne, när vi sitter där som 80åringar med förmodligen världens största nosar (näsan slutar ju aldrig växa för er som inte visste) kommer vi tycka vi var as unga när vi var 20.


smånosar.
love u.


idag är de måndag tänkte jag skriva. men de är tisdag, hoppas veckan går snabbt. men de gör den, imorgon mitt på dagen har halva veckan gått!!
idag började jag i en ny grupp på mitt lilla jobb. jobbar med minibarnen, dom som är 1. as kul!

HEJDÅi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0