sol i linköping

tjenis!
sitter i thomas säng just nu och väntar på att han, eller nån annan ska komma hem och göra mig sällskap! vi ska göra våfflor till lunch eftersom det är våffeldagen :D sen ska vi nog åka in till stan en snabbis och kika in på systemet, och jag vill in på hm oxå. sen ikväll blir det favoritmat och utgång med cilla! :) yey!
thomas var tvungen att dra vid kvart i tio imorse, så då drog jag på mig joggingskor och gick ut på en lååång powewalk, sjukt skönt! underbart vöder oxå, stannade och köpte en kaffe på donken och satte mig mot vägen i solen och drack kaffe och pratade i telefon med mamma, mys! våren har verkligen kommit till linköping! komsi lite mer till stockholm oxå!
jag och mica i lördags!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg upp dina bilder på fejjan! :D

2011-03-29 @ 22:14:14
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0