söndag 6 mars

tjoho! typ första gången någonsin som jag skriver två inlägg i rad:o
söööndag idag.
har varit en lugn helg för min del, träffat en saknad mathilda, sovit ut ordentligt (försökt iaf), haft gäster, nattpromenerat med två fina, träffat lollo, vart i vällingby, promat lite till.. och powerwalkat!! men de var så halt så jag halkade:( bara allt de hala försvinner är de perfekt att powerwalka, vart as najs temperatur ute iaf.

nu har jag rensat på mitt rum också, varje gång slänger jag lika mycket (as mycket) och ändå är de så jävlla mycket skit grejer kvar som man inte vet vad man ska göra med. feeettt jobbigt.

jag har väldigt tråkigt. nu är planen: vänta på att grisen svarar på sms, proma, duscha, kolla bb typ, eller solsidi... sen soooooooooooova. imorgon en ny vecka med jobb, de som är så otroligt skönt är att jag inte har fet ångest. veckorna går så väldigt snabbt.
och idag kom jag och ploppie fram till att om två månader är de typ sommar!!! nästan iaf.

de vore lixom väldigt mycket jätte härligt om de blev sommar IMOORGON.

nuu svara hon. puss fina blogg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0