tillbaka till stockholm.

har haft en underbar helg hos min älskling. men tiden går så sjukt snabbt..
i torsdagskväll när jag kom gjorde vi inget speciellt, vi gick till hemköp och handlade lite, sen låg vi i soffan och kikade på film med lars och markus hela kvällen, mys!
på fredagen gick vi upp vid nio och åt frukost, sen skulle thomas iväg till skolan, så jag tog ju en prommis och chillade i solen, var ganska najs! och så gjorde vi våfflor med sylt och glass till lunch, så mumsi. tog en tripp till ett köpcentrum oxå och kikade i lite affäärer och så :)
vid sex mötte vi cilla vid thaien och köpte mat, för att sen dra hem och börja föra, det blev flamman som vanligt och det var stööört lång kö,men helt klart värt när vi kom in :)
lördagen chillade vi på morgonen, tog en tur till stan ch käkade subway, och sen fick jag kika runt själv när thomas skulle iväg på nått. sen blev dte middag och hem till hans kompis och föra, sen utgång!
idag har v bara chillat, ätit choklad, kollat på tv, myst. jag ville verkligen inte åka hem, inte kul!
men nu är jag hemma om en timme så ska typ sova lite eller nått, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0